Sjuklingen

Det var längesen jag bloggade nu. Beror på att jag jobbat varje dag sen i lördags förutom i söndags då förkylningen däckade mig och jag tillbringade dagen på soffan. Det var så illa så att jag insåg att jag inte skulle kunna laga mat, inte heller åka och hämta mat. Bitch fixade detta genom att hämta en pizza åt oss. Snällt!
Det var tredje gången sedan jag blev sjuk som jag var däckad. Det konstiga är att jag blivit det en dag helt plötsligt med cirka en veckas mellanrum.

Men jag måste ju berätta om helgen. I fredags hade vi en liten Åsafest som det kallas av andra, dvs en helt vanlig fest hemma hos mig. Helen, Bitch, Paul och Chassen kom och vi fixade med våra hår och drack och hade trevligt. Även Calle var förbi en sväng och sa hej, trevligt att se att han överlevde nyårsfesten. Därefter kom Frida som var en väldigt trevlig person, en tjej som jag diskuterade politik med och när hon hade åkt så berättade Chassen att Frida, precis som jag, är allergisk mot särskrivningar. Även Niklas och Nanna kom förbi en sväng. Det blev gemensam grooming som vanligt, alla älskar mitt handvårdsset från Mary Kay. De körde oss sen till krogen innan de begav sig hem.





För att se lördagens bilder så får ni gå in på Chassens blogg då jag inte hade något batteri kvar i kameran. Igår laddade jag dock det så jag kan ta massa bilder sen idag när jag och Chassen tatuerar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0