Tequila Rose

Jag har massa Tequila Rose, härliga kompisar, biljetter till BWO och ont om tid.

Igår var det bio med Bitch, Nanna och Fredrik. Vi tittade på Härmed förklarar jag er Chuck och Larry. Vi hade jättekul, bilder kommer när jag har lite mer tid. Vi skrattade massor och vi var dom enda i hela salongen som skrattade varje gång dom kallade någon bitch.

En nykter sväng till Dagnys med tillhörande dans efteråt. Mådde dock illa efter alla popcorn jag och Nanna hade smällt i oss. Så jag gick hem efteråt istället för att åka med de andra. Men vi kom hem ungefär samtidigt och jag och Bitch hamnade på trappan och satt och pratade. Läste morgontidningen med som kom medan vi satt där.

Himla rolig diskussion mellan Nanna och Mike bland mina kommentarer! Skrattar varje gång.

Kommentarer
Postat av: anna

mne jag vill med ha massor tequila rose!!

kram

2007-10-27 @ 20:49:47
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0