Helgens plågor

Ja, denna helgen har bestått av en del festande men även av en del plågor. Mentala och kroppsliga. Dom mentala är osäkerheten som ibland dyker upp oanmält. De kroppsliga plågorna var dock fler.


Det började på fredagen när jag gick ut i mina nya fina skor. Det gick jättebra. Tills jag började dansa. Ajaj vad ont jag fick. Men de var ju snygga.

image286
Vaknar på lördagen med värsta förkylningen. Men ingen förkylning har väl hindrat mig förr. Jag klarade att gå ut, jobbigt att gå dock för det regnade och kom in vatten i skorna. Väl framme på Dagnys kunde jag ju inte annat än att dansa loss till Liptones vilket resulterade i flera hostattacker på dansgolvet. Men kan man göra annat till den låten? Till resten gick bra att dansa men till just den låten blir man ju lite vild. Dessutom så fick jag ont i benet efter fredags tur i de nya skorna. När man gick hem så regnade det än, fötterna blev ännu våtare.

Vaknade på söndagen. Fortfarande dålig. Om inte sämre. Ont i kroppen dessutom tack vare min förkylning. Fötterna mår hemskt efter att jag gått med blöta skor. Dessutom så börjar min näsa kännas lite öm. Lyckats sova nästan en timme på soffan men inte mer. Men nu ska jag strax försöka igen.

Tankarna mal ungefär lika snabbt som snoret rinner. Men så är det. Och nu har jag klagat tillräckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0