Grooming

Ännu en dag har förflutit på jobbet. Riktigt svårt att komma upp idag men det gick. Precis. Men på jobbet var det trevligt. Vi pratade och var glada. Mycket att göra, mindre hosta. Men dock hosta.

Fikade med Jojjo efter jobbet. Satt på Lilla Blå och drack kaffe och rökte massor. Och självklart massor med snack! Dock hostade jag så jag nästan fick upp maten efter alla de ciggen.

Nu känner jag att det är dags för lite grooming som jag inte har gjort på hur länge som helst. Behöver ta hand om mig lite med. Ska bara lista ut hur jag ska packa in örhängena först... Vågar inte riskera något. Ska ta och färga håret och vill inte få färg i mina relativt nya hål.

Och så kommer Nanna. Hon var kaffesugen så jag måste diska perkulatorn efter gårdagens fika.

Pratat med min älskade förra sambo idag. Det finns nog inget bättre än att bo ihop med en av sina bästa kompisar. Tyvärr är det ju slut. Men fortfarande diskuterar vi allt. Kom fram till att jag bara får baka och äta kladdkaka en gång till med tanke på resultatet.

Dags att få lite fart... Mycket att göra och så lite tid. Men imorn är det fredag och det betyder att det sen är helg. Ska bli skönt att sova ut på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0