fredag fredag

Fredag nu igen. Vilket betyder helg! Dock känner jag att jag lätt kunde klämt in ett par dagar till för att hinna med allt. Som påpekats för mig, vilket jag även är fullt medveten om, är att jag bloggat väldigt sällan det sista. Det kanske inte är så konstigt med tanke på att igår var första dagen på en vecka som jag satt och slappade framför tv:n längre än tio minuter. Igår satt jag nämligen och kollade på CSI en hel timme. Kändes skönt efter att man missat massa bra serier i veckan bara för att man inte haft tid eller ro till att sitta still. Bättring!


Sista dagen på jobbet. Sitter och planerar kvällen som består av födelsedagsfest hos vår yngsta bitch ikväll. Hur man ska hinna dit eller orka med det är ett kapitel för sig, men det löser sig. Imorgon är det sexparty hemma. Börjar redan kl 6 och det är massor som ska fixas innan. Alltid dessa saker som ska fixas. Och jag som är så bra på att planera... öh?

Söndagsplanerna består av soffa samt kanske lite dator. Behöver bara slappa lite. Men det skulle inte förvåna mig om jag skulle få ett städryck eller nåt. Bara för att jag har hållt igång så mycket det sista.


Minneskortet tömt, batteri finns. Hoppas det kommer bli många roliga bilder i helgen som kommer upp på bloggen sen, med tanke på att förra helgens bilder lyser med sin frånvaro. Detta inte endast på min blogg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0