Det jag är bäst på...

Är det något jag kan så är det att göra av med pengar. Återigen så har jag kommit på mig själv med att göra av med mer än vad jag har råd med, som väl nästan inte är något. Jag får helt enkelt fortsätta att skära in på maten.

Jag har dock gått ur en bokklubb idag, bara en kvar. Vilket påminner mig om att jag måste betala månadens bok med. Skulle kanske inte lagt en beställning på Panduro? Men det är ju kul att pyssla. Har en skuld till min käre fader med... Men det får han så fort jag har pengar som jag inte shoppat upp.

Det kostar att ligga på topp, trots att Nanna stod för gårdagens mersugande till Mikes förtret. Hehe.

Nu ska jag strax fram till stan med syster. Kommer gå åt lite pengar men det är bara att bita ihop och se framåt. För om tio år kanske jag har tillräckligt med pengar för att leva som jag gör nu? Haha...

Lördag... Linda Bengtzing eller BWO? Fredag blir det iaf bio. Dock har vi inte bestämt vad vi ska se. Bara att vi ska åka och insupa den härliga biokänslan.


Kommentarer
Postat av: Nanna

Observera! Orättvist beskylld!!!

O jag vill fortfarande se början av Music and lyrics eller vad den hette! Gärna med blindtolk.

2007-10-24 @ 20:27:56
URL: http://moonglow.blogg.se
Postat av: Nanna

O just det... BWO BWO BWO! Ni måste ju ge mig stöd! Jag kommer inte överleva utan Bitch-gänget! Ska jag bli lämnad ensam med mina arbetskamrater en lördagkväll? Kära nån! ;)

2007-10-25 @ 06:24:07
URL: http://moonglow.blogg.se
Postat av: mike

" Ska jag bli lämnad ensam med mina arbetskamrater en lördagkväll? Kära nån! ;)"

Fy fan... är vi så hemska.

SEN SKA NI GIVETVIS TILL BWO, GIVET !!!!

2007-10-26 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0