Dags igen!!!

Ja, jag vet att jag varit jättedålig på att blogga. Jag har varit dålig på att göra många saker det sista förutom att stressa.

Även i fredags så blev det massa stress. Åkte direkt till Jojjo efter jobbet och hämtade hennes samt hennes växter som jag ska vara fostermamma åt tills hon kommer hem igen. Hem och duscha och göra sig klar för att gå på lillbitchs fest.

Mycket folk, blev något av en köksfest för min del. Träffade massa nytt folk men även några av dom gamla.

   
    


På lördagen var det dags för det omtalade sexpartyt. Tiden som var sagt var klockan 18. Klockan 18 var vi bara fyra här. Som vanligt kan ju folk inte komma i tid. Men jag tycker om dom ändå. Mike kände av vibrationerna av alla dildosar långt efter, Bitch var kletig både högt och lågt och alla var facinerade av Rödluvan. Festen fortsatte, jag och Chassen, som var hög på hostmedicin istället för alkohol, åkte iväg till hennes syster som hade utflyttningsfest och sa hej. På vägen tillbaka hämtade vi Sanning eller konsekvens och fick veta massa saker om varandra och se varandra göra massa konstiga saker. Stackars Tom trillade nog av stolen av mitt samtal, Cizzi fick en juckandes Mike mot benet och Chassen lät mig avslöja hennes hemlighet, mest för att hon inte kom på nåt själv och absolut inte tänkte på det jag tänkte på. Sen drog vi som vanligt iväg till Dagnys och dansade och var glada, alla utan Mike, Chassen och Bitch som ingen av dom mådde så bra.

            
   
     


Söndagen blev en riktig slappdag. Dock blev jag uppkörd ur sängen ganska tidigt (typ nån gång efter 12) av syster och hennes pojkvän som var här och hämtade och lämnade saker. Men jag kröp ner i sängen igen efteråt och sov ända till 3. Det var riktigt skönt efter att man stressat i över en vecka.
Sen började vi messa och diskutera över msn om kvällen. Det slutade med att dammsugaren fick åka fram, hade ju popcorn här i lördags, samt fönsterputsen för att få rent bordet. Sen hämtade Chassen upp mig, Bitch och Nanna. Vi drog till Filmstallet, kom ut med godis och dricka och så hade vi faktiskt bestämt vilken film vi skulle se. Åkte fram till stan, tjejerna drog till Wokstugan och Bitch till pizzerian för att köpa mat. Chassen tog en sväng hem och hämtade Dagboken, hon hade filmen som vi beslutade oss för att se. Sen blev det soffa, film, mat och godis för hela slanten i älskade vänners sällskap.

Kommentarer
Postat av: anna

du är så jävla vacker åsa!

massa kram!

2007-10-16 @ 00:17:36
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0