Brud söker lammkött

Igår så satte jag mig och pysslade. Gjorde bl a ett döskallehalsband till Chassen. När jag sen skulle gå och köpa cigaretter så såg jag att plånboken var tom. Eftersom jag inte ville ta bilen eller gå över halva stan för att ta ut pengar så gick jag till Chassen och lånade. Efter jag varit på kiosken gick jag tillbaka till henne och vi tittade på Bonde söker fru. Vi drack gott kaffe och åt rostade mackor.

Vi kände oss dock lite mobbade eftersom vi inte får vara med i Bonde söker fru och kom istället på programmet Brud söker lammkött, med tillägget Gärna med kajal eftersom Chassen likes it...

Nanna kom med. Vi tittade på The wedding singer medan Chassen fastnade framför datorn.

Började dagen idag med att pappa ringde och väckte mig. Eller väckte och väckte, jag låg mest och blundade för jag hade redan vaknat, doock ej gått upp.
Sen har jag ätit, grejat i förrådet, vilket jag aldrig verkar bli klar med, samt fastnat en stund framför datorn.

Nu är det snart dags att börja tänka på kvällen, jag har lovat att baka en kladdkaka till vår Greasekväll. Med kladdkaka kommer besked. Vad kommer att hända ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0