Långfredag

Tyvärr är långfredagen kanske inte lika lång som man önskar. Just nu sitter jag med en b-uppsats i litteraturvetenskap och istället:

 Så har jag gjort ett halsband.
Klicka på bilden om du vill se den i större format.

 Ett par örhängen med.

Jag har dock läst ca 20 sidor. Men det är alldeles för lite för vad som skulle behöva läsas. Jag har 10 böcker här hemma som jag ska läsa...
Planerar inför påskafton. Kommer inte hinna med att läsa speciellt mycket. Men det är bara att ta igen sen. När nu sen kommer.

Ser fram emot att äta våfflor senare ikväll. Ska ta och läsa tidningen med och se om du valde att ta in det i orginal eller om de varit inne och kluddat denna gången med. Jag tyckte om den som den var, blev då väldigt besviken på att dom hade ändrat och tyvärr så sänker det förhoppningarna om att hitta insändaren i orginal i denna tidningen. Men de kanske är bättre.
Ner med pälsfarmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0