Stressiga fredagen...

Nu har jag tillbringat nästan två timmar med en totalt onödig föreläsning. Har några paper att läsa till seminariet senare idag men först ska jag hinna med en sväng till stan. Ska inhandla present till Jossan som har fyllt 20 år samt inhandla lite gott på systemet som jag ska ha när jag firar henne imorgon.

Snö ute med! Urk! Jag som ska till Tidaholm och jobba sen. Ska eventuellt åka till Martin med, men vet ju inte hur länge jag blir fast på jobbet.

Fått in alla pengar från partyt (förutom 50 kr från Jossan som hade sett fel i plånboken) så jag har skickat iväg dom så att vi alla nu kan vänta på sakerna istället. Nice. Förutom att jag tyckte om att se så mycket pengar på mitt konto och nu är dom borta igen...

Dags att få lite fart. Massor att göra! Så lite tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0