Plugga, plugga, plugga...

Det är vad jag ska göra egentligen. Men istället sitter jag och lyssnar på Volbeat och drömmer mig till Metaltown i sommar! Har fixat sällskap i form av en Cizzi, sovplats kommer förhoppningsvis oxå ordna sig. Vi har platser i dagsläget. Det enda som fattas nu är pengarna till biljetten. Hur jag ska hosta upp 1300 kr bara sådär vet jag inte just nu. Men det ordnar sig. Det gör det alltid.

Ett sätt är att försöka komma ut på en massa demos och sälja och få in bidrag på det sättet. Tror dock inte att Tupperware kan dra in hela summan. Men är det någon som vill bidra till mitt sommarnöje genom att ha en demo är det bara att höra av sig.

Nu ska jag få lite fart. Har haft seminarie idag samt läst två kapitel ur en bok som ska tillbaka till biblioteket senast i övermorgon. Ska fortsätta med uppgiften som ska in på torsdag innan jag kan börja med nästa uppgift som ska vara klar på måndag. Massa att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0