Jag är dålig..

På att blogga nu för tiden. Men det har varit mycket för att jag inte haft all tid i världen med mina studier, jobb, sociala liv och kärlek. Men nu är det slut på det. Ja, studier och jobb. De två andra bitarna behåller jag.

Hade fest igår. Första gången på länge. Kom ganska många och riktigt trevligt var det. Nu är det lördagskväll och jag är hemma och softar. Det är ganska skönt. Lagat mat och grejat idag. Gjorde en riktigt god fullkornspaj med broccoli, purjolök och tomater i. Imorgon funderar jag på att baka lite bröd. Bara för att jag kan. Skulle vilja ha hem min frysbox med så jag kan baka massor och ha plats för det men tyvärr tål nog inte min bil det utan jag måste förlita mig på andra.

Nu ska jag ut och åka en sväng. En väldigt liten sväng. Ska köra hem Lillbitch och hans dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0