Värdelös!

Den sista tiden har jag varit alldeles värdelös på att göra det jag måste göra! Jag måste plugga och städa istället har jag gjort allt annat! Idag har jag varit i Älgarås och tittat på kläder istället. Köpte ett par jättesnygga kortare baggyjeans som jag kan ha när det blir lite varmare. Riktigt kap! Pluggade i en halvtimme innan jag istället fikade med Johanna, släppte av henne vid tåget, hämtade syster, åkte och handlade, släppte av henne, släpade med mig en gren hem och sen suttit och gjort iordning grenen.

Och jag behövde faktiskt en gren! Den ska in till Evert imorn så han har nåt att klättra på. Hoppas det blir bra. Hungrig har jag blivit oxå men har ju inte diskat vilket jag planerat att göra i några dagar nu. Tur att jag inte gör åt med mycket disk! Borde börja laga mat. Imorn ska jag dock laga mat. Har tänkt göra lasagne till mig och Martin. Om jag nu minns hur man gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0