Sova säng...

Jaha, uppe tidigt idag för att det var seminarie men ingen lärare verkar dyka upp så vi gav upp. Så ska försöka skriva klart vårt arbete och lämna in det istället.

Är ganska trött, fick för mig att laga mat strax efter 10 igår. Samtidigt som jag gick igenom min Walk-in-closet, vilket betyder att hela min garderob ligger på golvet i sovrummet. Nu är det mindre än hälften kvar. Samt en hög med kläder som ska slängas och en hög med saker jag inte kan ha eller som jag inte tror att jag kommer ha igen.

Har massor att plugga inför tentan torsdag, har demo ikväll hos min fd svägerska, massor att städa, däcken på bilen behöver bytas och ont i ryggen. Försökte mig på lite knutborttagning på dom knutar i ryggen jag kommer åt igår. Ont som satan gjorde det men ryggen känns lite bättre idag. Dock kommer man åt alldeles för lite för att det ska kännas ok.

Satt i bilen på väg till Vargön i onsdags och försökte loss lite knutar med. Fast efter att jag höll på att krocka med en lastbil. Men den var illgul så jag såg den i god tid och när den svängde ut framför mig så ställde jag mig på bromsen. Lyckades slänga bort armen till andra sätet och hålla fast mina väskor men min musikanläggning som låg i mitten åkte ner på golvet. Och allt skräp som låg gömt under sätena åkte fram. Vissa borde inte ha körkort! Och jag förstår varför dom satt honom i en illgul lastbil! Jag fick stopp på bilen mindre än fem meter framför honom, då hade han kommit ut med förarhytten på andra sidan, flaket var ivägen för mig.

Jaja, tur att jag kan köra! Haha.

Uppe tidigt alltså. Ingen skola blev det. Men har ju massor att göra så lika bra att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0