Ordbajseri

Ja, idag har jag alltså haft min andra och sista salstenta den här kursen. Fyra diskussionsfrågor, dvs en massa ordbajseri. Nu är det bara att hoppas att läraren tyckte om mitt ordbajseri och ger mig godkänt. Helst vill jag ju ha välgodkänt men är väldigt osäker på att mitt ordbajseri sträcker sig så långt. Kände att musten gick ur mig ganska rejält efter två frågor. Den trejde var hemsk och under den fjärde fick jag ta en paus.

Nu är jag alltså ledig ända tills på tisdag då jag ska jobba och den trejde delkursen sätter igång. Ska bli så skönt! Att vara ledig alltså. Ikväll är det spakväll med Johanna som gäller. Hår ska färgas och snygga ska vi göra oss. Känner att det kan behövas efter att jag fått försumma det mesta det sista den sista tiden för tentan.

Först ska jag iväg till Tidaholm. Men först ska jag ta tag i en del av mitt diskberg och förhoppningsvis göra det till en kulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0